11. 5. 2019

PC

S počítačem jsem se seznámila poprvé ve škole. Začalo mě to zajímat a tak jsem jsem první práce dělala pokus - omyl - vyhodit. Někdy jsem psala nějakou dlouhou zprávu pro ekologický projekt, špatně jsem si ji uložila a musela jsem ji pak dělat znova. To bylo nadávání. Ale neodradilo mě to.


Pak jsme měli školení, ale já už základy měla, samozřejmě ty svoje. Lektor nám zadal úkol a než se otočil, měla jsem ho splněný, ale tím svým zažitým způsobem. Nejprve mě chtěl přeonačit, ale bohužel. Tak to vzdal a vždy jen kouknul, jestli jsem úkol splnila a prohlásil. „Tady je moje učení ale úplně na kočku."



Pak jsem onemocněla, zůstala jsem doma na invalidním důchodě a první moje investice byla. že jsem si koupila nový počítač. Hrála jsem hry, brouzdala po internetu, pak jsem se pustila do prvního webu. Postupně jsem začala ukládat i fotografie. Později jsem se seznámila s Facebookem a Instagramem a začala jsem blogovat. 

Musím se přiznat, jsem PC závislačka. Ráno vstanu, první klapnu po PC a pak teprve hygiena, snídaně a to další. A prokládám domácí práce s počítačem, ale to jen proto, že nemůžu dlouho stát ani chodit. 
Ale mám tak spojení se světem, s kamarády, s rodinou, s většinou dětí, které jsem učila (dnes jsou dospělí a mají své rodiny), vím o všem co se kde šustne, můžu se pochlubit svými fotkami i zážitky a dokonce jsem našla na Facebooku vnuky sestřenice, kterou jsem neviděla 45 let a která žije v Německu.

ZA MĚ - AŤ ŽIJE POČÍTAČ A SOCIÁLNÍ SÍTĚ.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím zanechejte svůj vzkaz, názor nebo příhodu, ale nevkládejte žádné reklamy a odkazy na jiné stránky.
Nevhodný obsah smažu.